مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-13دانش

نشست نماینده سازمان همکاری روسیه در ایران با سازمان امور دانشجویان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست نماینده سازمان همکاری روسیه در ایران و هیئت همراه با محمد جواد سلمانپور معاونت بورس و امور دانشجویان خارج، - نشست نماینده سازمان همکاری روسیه در ایران و هیئت همراه با معاونت بورس و امور دانشجویان خارج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست نماینده سازمان همکاری روسیه در ایران و هیئت همراه با محمد جواد سلمانپور معاونت بورس و امور دانشجویان خارج، محمد محمدی مسعودی مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان و جعفر رازقی مدیر کل امور دانشجویان بین الملل صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد.

در این نشست سلمانپور ضمن خوش آمدگویی به میهمانان گفت: ما مایل هستیم تا دانشجویان کشور روسیه در دانشگاه های ایرانی به ادامه تحصیل بپردازند.

مسلما زبان علم یکی از زبان های مشترک برای نزدیکی دو کشور و توسعه همکاری ها است.

معاونت بورس و امور دانشجویان خارج، تصریح کرد: ما در سازمان امور دانشجویان تمایل به تبادل دانشجو میان دو کشور داریم و امیدوار هستیم این نشست به افزایش این تبادل میان دو کشورکمک کند.

نماینده سازمان همکاری روسیه در ایران نیز در این نشست ضمن تشکر از سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: تعداد دانشجویان ایرانی بورسیه در روسیه 300 نفر است و ما میتوانیم این تعداد را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نماینده سازمان همکاری روسیه در ایران با سازمان امور دانشجویان برگزار شد

نشست نماینده سازمان همکاری روسیه در ایران با سازمان امور دانشجویان برگزار شد