مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 20:572022-08-12فرهنگي

ناگفته های محمد معتمدی از اپرای عاشورا/تابع قوانین کلیشه ای نیستم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد معتمدی که آثار عاشورایی، چون قاب آه و حرخوانی در اپرای عاشورا را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است، - محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی با حضور در برنامه تلویزیونی آن از تجربه ها و دغدغه های خود برای حضور در آثار موسیقایی عاشورایی سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد معتمدی که آثار عاشورایی، چون قاب آه و حرخوانی در اپرای عاشورا را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است، در برنامه تلویزیونی آن شبکه دو سیما که با اجرای امیرحسین سمیعی روی آنتن رفت، گفت: من از کودکی خواندن را دوست داشتم و هر مدیایی که در مسیرم بود و با خواندن همراه بود انجام می دادم.

من در گروه سرود مدرسه، هیات های مذهبی، تعزیه، مجالس قرائت قرآن می خواندم؛ در واقع این میل به خواندن در من ذاتی بوده است.

در حوزه حرفه ای هم تابع قوانین کلیشه ای بازار و معادلاتش نیستم.

شخصیت هنری من و آنچه که در دوران کودکی، قطره قطره در ذهن و قلب من در حوزه موسیقی جای گرفته است، همین صدا و نغمه های آیینی بوده است.

وی توضیح داد: من شخصاً آدمی هستم که قواعد بازی ها را چشم بسته قبول نمی کنم یعنی اعتقادم این است که من هم یک انسان هستم و حق دارم دنیا را آن گونه که می بینم تحلیل کنم و بر اساس آن، راه و روشم را انتخاب کنم و من این عقیده را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های محمد معتمدی از اپرای عاشورا/تابع قوانین کلیشه ای نیستم

ناگفته های محمد معتمدی از اپرای عاشورا/تابع قوانین کلیشه ای نیستم