مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-12دانش

اعلام رشته های جدید و اصلاحات دفترچه های راهنمای انتخاب رشته کنکور 1401


مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام رشته های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1401 خبر داد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علیرضا کریمیان مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به انتشار دفترچه های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1401 گفت: جداول رشته محل های جدید و اصلاحات رشته محل ها در دو بخش پذیرش با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده است.

وی افزود: داوطلبان این آزمون می توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه های راهنمای انتخاب رشته و مندرجات این اطلاعیه تا پایان روز شنبه 22 مرداد به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در این اصلاحیه و اضافات به دفترچه ها ، اطلاعات لازم درباره مصوبه جدید هیئت وزیران درخصوص آیین نامه اجرایی ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نیز در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

کریمیان خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام کرده اندT می توانند در صورت تمایل تا روز شنبه 22 مرداد نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام رشته های جدید و اصلاحات دفترچه های راهنمای انتخاب رشته کنکور 1401

اعلام رشته های جدید و اصلاحات دفترچه های راهنمای انتخاب رشته کنکور 1401