مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 17:522022-08-11بين الملل

هزینه مضاعف برای رژیم صهیونیستی پس از هرگونه ماجراجویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دفتر مطالعات سیاسی این مرکز در گزارشی با عنوان جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه غزه: دلایل و پیامدها آورده است: - مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی آورده است: شلیک بیش از 700 موشک به سرزمین های اشغالی به صهیونیست ها ثابت کرد که از این پس هرگونه ماجراجویی، این رژیم را با هزینه های مضاعف روبه رو خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دفتر مطالعات سیاسی این مرکز در گزارشی با عنوان جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه غزه: دلایل و پیامدها آورده است: دور جدید حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه با عنوان سپیده دم از 14 مرداد آغاز شد.

در این حملات تیسیر الجعبری مسئول هماهنگی میدانی بین حماس - جهاد اسلامی و یکی از نیرو های تأثیرگذار مقاومت به شهادت رسید.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین طی جنگ سه روزه 45 فلسطینی ازجمله 6 کودک شهید شده اند.

در این حملات 360 فلسطینی دیگر نیز مجروح شده اند.

رش آمده است: دور جدید خشونت وحشیانه رژیم اشغالگر تنها 15 ماه پس از جنگ سیف القدس (2021) که به شهادت بیش از 260 فلسطینی منجر شد، رخ داد.

اگرچه دور جدید حملات از عصر روز جمعه آغاز شد، اما ناظران مسئله فلسطین بر این باورند که مقدمات حمله جدید ارتش رژیم صهیونیستی ازجمله حملات هواپیما های بدون سرنشین به نوار غزه - از هفته ها قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه مضاعف برای رژیم صهیونیستی پس از هرگونه ماجراجویی

هزینه مضاعف برای رژیم صهیونیستی پس از هرگونه ماجراجویی