مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 09:322022-08-11سياسي

چرا نمایندگان مجلس به سمت انتقاد از دولت چرخیده اند؟


نمایندگان مجلس به درستی دریافته اند که مشکلات معیشتی فزاینده در جامعه و گرانی های افسارگسیخته و کاهش قدرت خرید دهک های میانی و محروم به گونه ای است که هر شخص و طیفی که نشانه ای از اثرگذاری در شکل گیری این فضا را بر تارک خود داشته باشد با رای منفی مردم مواجه خواهد شد.

- با گذشت یک سال از عمر دولت سیزدهم به نظر می رسد آرام آرام ماه عسل دولت و مجلس اصولگرا به پایان رسیده و لحن اهالی بهارستان، بیشتر رنگ و بوی انتقاد به خود می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، نشانه های این تغییرات را این روز ها در اخبار رسانه ها به عینه می توان مشاهده کرد، زمانی که بسیاری از نمایندگان نسبت به گرانی های افسارگسیخته، عدم اجرای تعهدات و ناتوانی در مهار تورم اعتراض کرده و دولت را به دلیل ارایه اصلاحیه لایحه بودجه برای حذف قید توزیع اقلام اساسی به قیمت شهریور 1400 می نوازند.

این روند به اندازه ای سرعت گرفته که حتی چهره ای مانند مجتبی ذوالنوری که قبل از انتخابات در شمایل لیدر بهارستانی ها نامه درخواست نمایندگان برای حضور رییسی در عرصه انتخابات 1400 را دست به دست می چرخاند، این روز ها در شمایل مخالف دو آتشه دولت رییسی، رخ نمایان کرده و دولت را به خاطر گرانی ها، عدم افزایش حقوق بازنشستگان، به تاخیر افکندن رتبه بندی معلمان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نمایندگان مجلس به سمت انتقاد از دولت چرخیده اند؟

چرا نمایندگان مجلس به سمت انتقاد از دولت چرخیده اند؟