مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-11سياسي

عزم مسئولان برای اتمام «طرح آبرسانی آبیک» الگویی برای پیشبرد سایر پروژه ها باشد


نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: عزم مسئولان برای اتمام پروژه خط انتقال آب آبیک، ابعاد فراتری دارد و می تواند مدل همدلی مسئولان برای سایر پروژه های بزرگ استان در حوزه های مسکن ملی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، فاطمه محمدبیگی در حاشیه تور رسانه ای بازدید خبرنگاران استان قزوین و شهرستان آبیک از بخشهای مختلف پروژه آبرسانی از سد طالقان به آبیک، 9.

5 کیلومتر از خط اولیه طرح آبرسانی به استان را در پروژه اجرا شده خط انتقال آبیک ذکر و اظهار کرد: ادامه این پروژه به سمت غرب استان تا شهرهای بر سر راه پروژه اعم از مهرگان و خاکعلی و روستاهای اطراف شهرها تا ضیاءآباد و خرمدشت را شامل می شود.

آب شرب پنج شهر و 30 روستا هم از سد بالاخانلو تامین می شود.

  وی اجرای طرح آبرسانی از سد طالقان به قزوین را موجب احیای دشت قزوین، بسته شدن چاههای غیرمجاز، ذخیره آب در سفره های زیرزمینی جلوگیری از فرونشست دشت قزوین دانست  و افزود: عزم مسئولان برای اتمام پروژه خط انتقال آب آبیک، ابعاد فراتری دارد و می تواند مدل همدلی مسئولان برای سایر پروژه های مسکن ملی،  شهرسازی و.

باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه خط انتقال آب آبیک رسما از سال 86 باید شروع می شد اما ردیف بودجه ملی برای آن اخذ نشد و به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم مسئولان برای اتمام «طرح آبرسانی آبیک» الگویی برای پیشبرد سایر پروژه ها باشد

عزم مسئولان برای اتمام «طرح آبرسانی آبیک» الگویی برای پیشبرد سایر پروژه ها باشد