مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-11سياسي

فدا کردن جان در مسیر دین نمونه ای از ابعاد والای وجودی انسان است


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امام حسین(ع) در واقعه کربلا فقط بخشی از ابعاد وجودی خود و نوع انسان را نشان داده است، فدا کردن جان در مسیر حفظ دین نمونه ای بارز از ابعاد عالی و والای وجودی انسان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شب گذشته در مراسم عزاداری هیئت هنر و رسانه قم به مناسبت شهادت امام حسین(ع)، با ابراز خرسندی از حضور در بین اهالی هنر و رسانه قم بیان کرد: از زمان تشکیل و تأسیس این محفل مذهبی شاهد رونق، شکوفایی و رشد آن هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه یکی از ویژگی های مهم قرآن را وجه هنری و ادبی آن ذکر کرد و افزود: علم حضوری عالی ترین درجه علم است و تا زمانی که علم حصولی به مرتبه علم حضوری نرسد، انسان نمی تواند به مراتبی که از علم نیاز دارد، نائل شود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه، تفکر و نگاه فرویدی نگاه جنسی به همراه خشم در عرصه رسانه و هنر جهان غرب بخصوص در صنعت فیلم سازی هالیوود و بالیوود حاکم است، ادامه داد: بعد از تفکرات پیروان فروید، رفتارگراها و انسان گراها نیز هر کدام از زاویه نگاه خود به تفسیر انسان پرداختند که در این بین انسان گراها تا حدودی موفق تر بودند اما برای آن ها نیز نکات ضعفی زیادی می توان برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدا کردن جان در مسیر دین نمونه ای از ابعاد والای وجودی انسان است

فدا کردن جان در مسیر دین نمونه ای از ابعاد والای وجودی انسان است