مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 22:272022-08-10سياسي

لرستان نیازمند اشتغال پایدار است/ فرصت خطا و آزمون نداریم


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در این دوره از مدیریت فرصت خطا و آزمون نداریم، گفت: استان در حال حاضر نیازمند اشتغال پایدار بوده، کمااینکه این مهم بزرگترین مطالبه مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امشب در جلسه شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع)، اظهار کرد: روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید صارمی را گرامی می داریم.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در هر واقعه پسندیده و رویداد فرهنگی و اقتصادی منجر به پیشرفت و توسعه نقش آفرینی کرده و می کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در این دوره از مدیریت فرصت خطا و آزمون نداریم، افزود: استان در حال حاضر نیازمند اشتغال پایدار بوده، کمااینکه این مهم بزرگترین مطالبه مردمی است.

شاهرخی، ظرفیت استان را برای ایجاد اشتغال بالا دانست و گفت: از ظرفیت افراد بومی و غیربومی می توان برای توسعه استان و ایجاد اشتغال بوده، این مهم نیازمند فراهم کردن بسترهای لازم برای سرمایه گذاری است.

وی بر معرفی فرصت های اقتصادی استان برای سرمایه گذاری تاکید و تصریح کرد: ما نیازمند تحول همراه با جهش هستیم و این مهم راه حل بسیاری از مشکلات استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان نیازمند اشتغال پایدار است/ فرصت خطا و آزمون نداریم

لرستان نیازمند اشتغال پایدار است/ فرصت خطا و آزمون نداریم