مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 20:172022-08-10سياسي

تسلیت رییس جمهور برای درگذشت مادر شهیدان قاسمی


آیت الله رییسی با صدور پیامی درگذشت مادر سه شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی با صدور پیامی درگذشت مادر 3 شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای آن مرحومه علوّ درجات و همجواری با فرزندان شهیدش مسئلت کرد.

رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر امیررضا، حسن و مهدی قاسمی آورده است: این اسوه صبر و فداکاری که براساس آموزه های اسلامی، فرزندانی متعهد و انقلابی تربیت و در دوران سرنوشت ساز دفاع مقدس تقدیم عزت، سرافرازی و اقتدار میهن اسلامی کرد، برگی ماندگار از حماسه و ایثار را رقم زد و نامی نیک از خود برجا گذاشت.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت حاجیه خانم شهربانو رضایی مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر امیررضا، حسن و مهدی قاسمی، موجب تألم خاطر شد.

این اسوه صبر و فداکاری که براساس آموزه های اسلامی، فرزندانی متعهد و انقلابی تربیت و در دوران سرنوشت ساز دفاع مقدس تقدیم عزت، سرافرازی و اقتدار میهن اسلامی کرد، برگی ماندگار از حماسه و ایثار را رقم زد و نامی نیک از خود برجا گذاشت.

اینجانب درگذشت این مادر مؤمنه را تسلیت می گویم و از درگاه خداوند برای آن مرحومه علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای خانواده مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییس جمهور برای درگذشت مادر شهیدان قاسمی

تسلیت رییس جمهور برای درگذشت مادر شهیدان قاسمی