مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 14:022022-08-09دانش

خانه علوم پایه در دانشگاه صنعتی سهند تاسیس شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، به منظور آشنایی دانش آموزان منطقه با رشته های علوم پایه و رشته های فنی-مهندسی موجود در دانشگاه ها و انتخاب آگاهانه رشته های دانشگاهی، - به منظور آشنایی دانش آموزان منطقه با رشته های علوم پایه و رشته های فنی-مهندسی موجود در دانشگاه ها خانه علوم پایه در دانشگاه صنعتی سهند ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، به منظور آشنایی دانش آموزان منطقه با رشته های علوم پایه و رشته های فنی-مهندسی موجود در دانشگاه ها و انتخاب آگاهانه رشته های دانشگاهی، خانه علوم پایه در دانشگاه صنعتی سهند ایجاد شد.

فاتحی فر، سرپرست دانشگاه صنعتی سهند هدف از ایجاد خانه علوم پایه در این دانشگاه را ترویج علوم پایه موجود در دانشگاه و ارتقاء سطح دانش آموزان در انتخاب رشته های موجود عنوان کرد و افزود: مراجعه دانش آموزان منطقه به محیط دانشگاه و آشنا شدن آن ها با فعالیت های علمی علوم پایه، موجب ایجاد انگیزه در آن ها شده و علاوه بر شناسایی استعداد ها، منجر به شکوفایی و رشد آن ها در رشته های مورد نظر خواهد شد.

فیروزی، فرماندار شهرستان اسکو هم به جمعیت 30 هزار نفری دانش آموزان این شهرستان اشاره کرد و گفت: بواسطه استقرار مساکن مهر و اقدام نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند، سالانه بطور متوسط 2 هزار نفر بر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه علوم پایه در دانشگاه صنعتی سهند تاسیس شد

خانه علوم پایه در دانشگاه صنعتی سهند تاسیس شد