مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 13:422022-08-09سياسي

کمبودهای حوزه درمان رفسنجان جبران شود


نماینده رفسنجان و انار در مجلس گفت: کمبودهایی که در حوزه درمانی داریم جبران و زیرساخت خدماتی ازجمله پرتودرمانی و شیمی درمانی در رفسنجان لازم است که باید فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی امروز در حاشیه تقدیر از خیران سلامت شهرستان رفسنجان اظهار کرد: شهرستان رفسنجان خیران زیادی دارد که زیرساخت های این شهرستان را فراهم کرده اند و در حوزه سلامت کارهای بزرگی انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته تنها دستگاه ام آرآی جنوب شرق کشور در رفسنجان مستقر بود و بیماران زیادی از نقاط مختلف کشور برای استفاده از خدمات این دستگاه به رفسنجان سفر می کردند، ادامه داد: اما امروز کمبودهایی در حوزه درمانی داریم که باید جبران شود.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس با ذکر این مطلب که علی رغم خدمات بزرگی که در گذشته صورت گرفته متناسب با رشد جمعیت و پیشرفت علم و بیماری های جدید این میزان خدمات پاسخگو نیست، افزود: امروز ارائه خدماتی مانند پرتودرمانی و شیمی درمانی در رفسنجان ضروری ست و باید این ظرفیت ایجاد شود.

حجت الاسلام جلالی در ادامه خاطرنشان کرد: انفاق کردن یکی از برجسته ترین کارهای ائمه و پیامبران بوده که همواره در زندگی خود به آن اهمیت می دادند، خیران ما نیز به تأسی از ائمه اطهار و بزرگان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودهای حوزه درمان رفسنجان جبران شود

کمبودهای حوزه درمان رفسنجان جبران شود