مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-09اجتماعي

افزایش تردد در مبادی ورودی استان سمنان


رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از افزایش تردد در مبادی ورودی استان خبر داد و گفت: 320 هزار تردد در محورهای ورودی استان ثبت شد.

- محمدحسین فیروزجاییان، رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در ایام تعطیلات اظهار کرد: از 13 تا 17 مردادماه، شاهد ثبت بالغ بر 320 هزار تردد در محورهای ورودی استان توسط سامانه های ترددشمار محورهای مواصلاتی استان بودیم که پنجشنبه، سیزدهم مرداد ماه پرترافیک ترین روز در این بازه زمانی بوده است.

وی سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد را 16 درصد بیان کرد و گفت: محور شریف آباد- ایوانکی، پرترددترین محور طی پنج روز اخیر بوده است.

رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان افزود: کاربران جاده ای می توانند با نصب برنامه 141 یا ارسال عدد 141 به شماره 1000141 از اطلاعات تفصیلی راه ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده ها بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات رسانی هر چه بهتر به هم وطنان مسافر اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تردد در مبادی ورودی استان سمنان

افزایش تردد در مبادی ورودی استان سمنان