مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 23:322022-08-08سياسي

گرامیداشت یاد شهدا و ادای احترام به خانواده شهدای خبرنگار


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی داشت و به محضر خانواده شهدای خبرنگار ادای احترام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در پیام دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی آمده است: هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، بیانگر نقش و اهمیت فعالیت خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه در هدایت افکار عمومی، فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی می باشد.

آنان که با ابزار فکر و قلم می توانند در به تصویر کشیدن حقایق و واقعیت ها در جامعه نقش آفرین باشند چنانکه در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن خبرنگاران و فعالان رسانه ای ما توانستند در آگاهی بخشی و به تصویر کشیدن ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران و وقایع جبهه و جنگ نقش مؤثری ایفا نمایند و در این مسیر نیز برخی از این عزیزان جان خویش را نثار کردند و به درجه والای شهادت رسیدند.

همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایند: امروز رسانه ها در دنیا فکر، فرهنگ، رفتار و در حقیقت هویت فرهنگی انسان ها را القاء می کنند و تعیین کننده هستند.

بی شک دنیای امروز نیاز به اطلاعاتی دارد که در برابر اقدامات قدرت های استکباری و پوچ گرایی دنیای مادی، بتواند فرهنگ ارزشی و معنوی را به نسل کنونی نشان دهد و راهنمای آنان جهت گام برداشتن در مسیر آرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت یاد شهدا و ادای احترام به خانواده شهدای خبرنگار

گرامیداشت یاد شهدا و ادای احترام به خانواده شهدای خبرنگار