مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-07اقتصادي

یک ماه تا اجرای دستور مهم رییسی/ گام آخر برای تشکیل شرکت مس آذربایجان


  رییس جمهور در جریان بازدید از مس سونگون و با حضور در جمع کارگران آن به عنوان بزرگترین معدن شمال غرب کشور در جریان مشکلات معدن و مطالبات کارگران قرار گرفت و همچنین با حضور در کارخانه تولید مس سونگون از روند استخراج و تولید این محصول معدنی بازدید و دستور تشکیل شرکت مستقل مس آذربایجان را صادر کرد، شرکتی که با وجود پیگیری های متعدد چندین ساله در این زمینه تا امروز سنگ اندازی و مقاومت های پیدا و پنهانی در مسیر شکل گیری آن صورت گرفته است.

تزریق درآمد مس سونگون به آذربایجان شرقی در همین خصوص نشست پیگیری دستورات رییس جمهور در جریان سفر استانی به آذربایجان شرقی دوشنبه هفته جاری به ریاست سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان ملی و استانی در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این نشست موضوعات متعددی از جمله موضوع معدن مس سونگون در راستای آبادانی استان و بهره مندی مردم روستای اطراف معدن از درآمدهای ناشی از آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

برگزاری جلسات هفتگی برای پیگیری مصوبات سفر استانی/ تدوین اساسنامه شرکت مس آذربایجان  معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز با اشاره به جلسات هفتگی در خصوص پیگیری مصوبات سفر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ماه تا اجرای دستور مهم رییسی/ گام آخر برای تشکیل شرکت مس آذربایجان

یک ماه تا اجرای دستور مهم رییسی/ گام آخر برای تشکیل شرکت مس آذربایجان