مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 20:022022-07-06اقتصادي

لزوم ایجاد نهضت تیم سازی با نگاه نو در مراکز رشد واحدهای فناور کشور


رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: یکی از چالش های اساسی که مراکز رشد با آن مواجهند جذب تیم های فناور و کارآفرینان نخبه است، بنابراین به تیم سازی با نگاهی نو و در عرصه های جدید باید به عنوان یک نهضت نگاه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، جعفر قیصری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان صبح امروز در نشست مدیران مراکز رشد واحدهای فناور کشور با بیان اینکه یکی از اولین مراکز رشد کشور در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ایجاد شده است، اظهار کرد: وجود این مراکز به تشکیل شرکت های فناور و دانش بنیان کمک کرده اند.

وی افزود: حاصل اقداماتی که طی دو دهه در مراکز رشد کشیده شده، ایجاد اقتصاد دانش بنیان و فناور است، بنابراین مراکز رشد موتور محرکه این عرصه هستند.

قیصری ادامه داد: تاثیر شرکت های دانش بنیان در اقتصاد بین یک تا دو درصد است و بر اساس دستور مقام معظم رهبری سهم اقتصاد دانش بنیان را باید به حدود 5 برابر برسانیم.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به اهمیت تیم سازی اظهار کرد: یکی از چالش های اساسی که مراکز رشد با آن مواجهند جذب تیم های فناور و کارآفرینان نخبه است، با توجه به کاهش تعداد فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی تعداد متقاضیان می تواند کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد نهضت تیم سازی با نگاه نو در مراکز رشد واحدهای فناور کشور

لزوم ایجاد نهضت تیم سازی با نگاه نو در مراکز رشد واحدهای فناور کشور