مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 08:172022-07-06بين الملل

چرا سیاست بایدن در غرب آسیا را باید فاجعه بار دانست؟


آمریکا باید بداند اقدام آن در ارسال تسلیحات بیشتر به عربستان سعودی و امارات، صرفا چشم انداز جنگ در منطقه بویژه در یمن را تقویت خواهد کرد و پیامدهای وخیم و ویران کننده ای را به دنبال خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، نشریه فوربز در گزارشی، ضمن اشاره به سفر قریب الوقوع جو بایدن رییس جمهور آمریکا به منطقه خاورمیانه و به طور خاص اراضی اشغالی و عربستان سعودی، به این نکته اشاره کرده که دولت بایدن نباید رویه های امتحان شده و بی نتیجه در عرصه سیاست خارجی آمریکا در رابطه با خاورمیانه را که سال ها ناکارآمدی خود را نشان داده ، همچنان ادامه دهد.

فوربز تاکید می کند بایدن باید از غیریت سازی ایران در عرصه معادلات منطقه خاورمیانه دست بکشد و با اتخاذ رویه هایی نظیر ایجاد یک سپر دفاع هوایی در منطقه علیه ایران یا پیشبرد دستور کار عادی سازی روابط کشورهای عربی(بویژه عربستان) با اسراییل، به تحریک ایران و متعاقبا ایجاد هزینه های سنگین برای واشنگتن مبادرت نکند.

  نشریه فوربز در گزارش خود می نویسد: دولت آمریکا در حال تصویرسازی از سفر قریب الوقوع جو بایدن به منطقه خاورمیانه به مثابه حرکتی در راستای تقویت جریان صلح و ثبات در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سیاست بایدن در غرب آسیا را باید فاجعه بار دانست؟

چرا سیاست بایدن در غرب آسیا را باید فاجعه بار دانست؟