مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 18:122022-07-04سياسي

برخورد قانونی با برق های غیرمجاز قاطعانه ادامه دارد


مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که برخورد قانونی با استفاده کنندگان غیرمجاز از شبکه برق همچون گذشته با جدیت و به پشتوانه قانون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا علی نژاد امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت مقوله مدیریت مصرف انرژی برق به خصوص در ایام تابستان و برنامه ریزی انجام شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای در حوزه برق های غیرمجاز با جدیت کامل تداوم دارد.

او با اشاره به تاثیر برق های غیرمجاز بر هدررفت انرژی و کاهش کیفیت برق توزیع شده در شبکه، بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق شیراز با ایجاد اکیپ های بازرسی و نظارت، به شکل مستمر و برنامه ریزی شده بحث شناسایی مبادی استفاده غیرمجاز از برق را در دستور کار داشته است.

علی نژاد گفت: سال گذشته با تداوم اقدامات برنامه ریزی شده در این حوزه، شاهد تبدیل 6 هزار 252 فقره انشعاب غیرمجاز به مجاز در محدوده تحت مدیریت شرکت توزیع نیروی برق شیراز بوده ایم.

مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق شیراز همچنین با یادآوری اینکه، بروز مشکل در دستگاه های اندازه گیری، یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در هدررفت انرژی برق است، گفت: در این مدت، بالغ بر 60 هزار و 823 دستگاه اندازه گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با برق های غیرمجاز قاطعانه ادامه دارد

برخورد قانونی با برق های غیرمجاز قاطعانه ادامه دارد