مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:022022-07-04اجتماعي

آمبولانس حیات وحش بوشهر رونمایی شد


مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست کشور در آیین رونمایی از آمبولانس حیات وحش گفت: بی شک تمام تلاش صندوق ملی محیط زیست در جذب منابع و ایجاد حمایت از فعالیت های زیست محیطی صنایع در سراسر کشور است که خاستگاه این حمایت ها در قالب مسئولیت اجتماعی صنایع محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، رضا انجم شعاع امروز ظهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در فعالیت های حفاظتی در زمینه محیط زیست و تنوع زیستی، همواره پتروشیمی مروارید از صنایع پیشرو استان بوده و همچنین این پتروشمی از حامیان حفاظت از پرندگان استان بوشهر و همچنین در حمایت از پروژه های درمانی و نقاهتگاهی حیات وحش نیز همواره حامی محیط زیست استان بوشهر بوده است.

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست کشور گفت: به همین دلیل تلاش گسترده ای در زمینه حمایت از فعالیت های حفاظتی در زمینه محیط زیست و تنوع زیستی شکل گرفته است.

فرهاد قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: از همین رو پیشنهاد احداث یک واحد درمان و نقاهتگاه پیشرفته برای گونه های مختلف حیات وحش در استان بوشهر را در همین زمینه ارائه می دهم.

در این برنامه رونمایی که با حمایت و همکاری پتروشیمی مروارید صورت پذیرفت، سهراب قربان، مدیرعامل پتروشیمی مروارید با ذکر اهمیت توجه به محیط زیست در فرآیندهای توسعه، از همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمبولانس حیات وحش بوشهر رونمایی شد

آمبولانس حیات وحش بوشهر رونمایی شد