مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 12:072022-06-30دانش

عملیاتی کردن آموزه های تئوریک از ویژگی های دانشکده رسانه فارس است


مدرس رشته روابط عمومی دانشکده رسانه فارس گفت: از وجوه بارز این دانشکده به عنوان مرکزی که از بطن خبرگزاری فارس تولد یافته، انتقال آموزش از حوزه تئوریک به حوزه عملیاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران توانا، دانشکده رسانه خبرگزاری فارس با اتصال به شبکه بزرگ و تاثیرگذار رسانه ای کشور از میان علاقه مندان در مقطع کارشناسی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

در میان رشته های این دانشگاه علمی کاربردی ، رشته روابط عمومی به عنوان یکی از رشته های پرطرفدای محسوب می شود.

فائزه حسین نظر مدرس رشته روابط عمومی دانشکده رسانه فارس ضمن تاکید بر اهمیت و کاربردی بودن جایگاه روابط عمومی گفت: روابط عمومی نهادی است مربوط به جوامع نوین که در روند پیدایش سازمان های نوین به عنوان تسهیل گر ارتباط با محیط درونی و بیرونی، افکار عمومی و دیگر رسانه ها ایجاد شده است؛ روابط عمومی هنر برقرار کردن ارتباط در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان است.

مدرس رشته روابط عمومی دانشکده رسانه فارس تاکید کرد: از آنجایی که روابط عمومی آینه تمام نمای عملکرد سازمان است؛ می تواند در حکم رسانه ایفای نقش کند.

همچنین روابط عمومی می تواند به عنوان بازوی اصلی مدیران دستگاه ها در دستیابی به اهدافشان موثر باشد و در این زمینه گام های مهم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیاتی کردن آموزه های تئوریک از ویژگی های دانشکده رسانه فارس است

عملیاتی کردن آموزه های تئوریک از ویژگی های دانشکده رسانه فارس است