مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:122022-06-29اجتماعي

شرکت 98 مدرسه غیرانتفاعی و هیئت امنایی چهارمحال و بختیاری در طرح مدارس همدل


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 98 مدرسه غیرانتفاعی و هیئت امنایی استان با پذیرش دانش آموزان مددجو در طرح مدارس همدل شرکت کردند.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: 98 مدرسه غیرانتفاعی و هیئت امنایی استان با پذیرش دانش آموزان مددجو در طرح مدارس همدل شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدارس همدل زمینه تحصیل رایگان دانش آموزان نیازمند ممتاز و با استعداد را در مدارس غیرانتفاعی و هیئت امنایی استان فراهم می کنند.

وی با اشاره به ضرورت تربیت نیروی انسانی توانا و آموزش دیده و پرورش استعدادهای دانش آموزان خانواده های نیازمند، افزود: بیش از 350 دانش آموز خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان در 98 مدرسه غیرانتفاعی و هیئت امنایی استان تحصیل و از تمامی امکانات این مدارس از جمله خدمات آموزشی، رفاهی و ورزشی بهره مند می شوند.

محمدی با بیان اینکه طرح مدارس همدل با هدف گسترش و توسعه عدالت آموزشی و تربیتی با همکاری مسئولان آموزش و پرورش و مدیران این 98 مدرسه اجرا می شود، ادامه داد: پنج نفر از مدیران این مدارس که بالاترین تعداد پذیرش دانش آموز نیازمند را داشته اند در سطح استان و کشور تقدیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 98 مدرسه غیرانتفاعی و هیئت امنایی چهارمحال و بختیاری در طرح مدارس همدل

شرکت 98 مدرسه غیرانتفاعی و هیئت امنایی چهارمحال و بختیاری در طرح مدارس همدل