مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 08:422022-06-29دانش

مهلت ثبت نام متقاضیان دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو اطلاعیه مورخ 1401/04/01 بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام می رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (1401/04/07) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، - ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی مهرماه سال 1401 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو اطلاعیه مورخ 1401/04/01 بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام می رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (1401/04/07) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز سه شنبه مورخ 1401/04/14 نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام در پذیرش دوره مذکور اقدام نمایند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام متقاضیان دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

مهلت ثبت نام متقاضیان دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد