مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 20:422022-06-28اجتماعي

امتیاز تاهل برای انتخاب معلمان زن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش


امتیاز تخصیص یافته منحصراً در شهرستانهایی که نرخ باروری در آنها 2/5 و کمتر باشد بابت تاهل به تمامی داوطلبان متاهل زن و مرد تعلق گیرد.

- امتیاز تاهل برای انتخاب معلمان زن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش امتیاز تخصیص یافته منحصراً در شهرستانهایی که نرخ باروری در آنها 2/5 و کمتر باشد بابت تاهل به تمامی داوطلبان متاهل زن و مرد تعلق گیرد.

سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به اعلام اسامی چند برابر ظرفیت نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال 1400 (ویژه متقاضیان استخدام وزارت آموزش و پرورش) به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است : پیرو اطلاعیه مورخ 1401/04/03 و اعلام نتایج اولیه متقاضیان آزمون نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور (آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به تاریخ های برگزاری 15 و 16 اردیبهشت 1401) به اطلاع می رساند با توجه به نامه شماره 23235 مورخ 1401/04/06 سازمان اداری و استخدامی کشور مقرر گردید در راستای اجرای ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب مجلس شورای اسلامی مورخ 99/12/26 (موضوع بند 3 در بخش ج سایر امتیازات قانونی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) امتیاز تخصیص یافته منحصراً در شهرستانهایی که نرخ باروری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز تاهل برای انتخاب معلمان زن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

امتیاز تاهل برای انتخاب معلمان زن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش