مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:022022-06-26اجتماعي

احداث و تحویل 29 مدرسه تا پایان 1400 / برنامه ساخت 3 مدرسه جدید در سال 1401


مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس اعلام کرد: تا پایان سال گذشته در مجموع 29 مدرسه با عنوان کیمیای دانش در مناطق کمتربرخوردار کشور احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه مالی گردشگری، فائض فرخی گفت: برنامه ساخت 100 مدرسه به ازای تعداد شعب بانک گردشگری ادامه دارد و در سال 1401 نیز سه مدرسه و مرکز آموزشی جدید احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه خدمات بنیاد یاس، متنوع بوده و به طور عمده در مناطق کمتر برخوردار کشور است، افزود: ساخت مدرسه، سرپرستی مراکز توانبخشی، تامین جهیزیه، آزادی زندانیان و توزیع بسته های کمک معیشتی، بخشی از فعالیت های بنیاد یاس به شمار می رود.

فرخی ادامه داد : بنیاد یاس همچنین سرپرستی 2 مرکز توانبخشی جنوب کرمان و شهید فیاض بخش کرمان  را در شهرهای جیرفت و کرمان برعهده دارد که حدود 200 کودک و نوجوان را سرپرستی می کند.

وی اضافه کرد: در مراکز یادشده علاوه بر نگهداری و مراقبت از معلولان ذهنی و جسمی، خدمات دیگری همچون گفتار درمانی، کار درمانی، فیزیوتراپی، ارتوپد فنی، روانشناسی، مددکاری و پزشک متخصص به صورت تمام وقت زیرنظر مربیان و کارشناسان خبره این امور انجام می شود.

فرخی، توانمندسازی زنان از جمله زنان سرپرست خانوار را از دیگر از خدمات بنیاد یاس برشمرد و گفت: با همکاری بنیاد یاس حدود 50 نفر از زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و تحویل 29 مدرسه تا پایان 1400 / برنامه ساخت 3 مدرسه جدید در سال 1401

احداث و تحویل 29 مدرسه تا پایان 1400 / برنامه ساخت 3 مدرسه جدید در سال 1401