مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:022022-06-26دانش

اردوی جهادی گروه شهید مصطفوی همزمان با عید غدیر در روستای رایکان برگزار می شود


مهدی چشمه قصابانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، از برنامه ریزی این تشکل برای ادامه اردو های جهادی گروه شهید مصطفوی همزمان باید عید سعید غدیر خبر داد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: اردوی جهادی گروه شهید مصطفوی همزمان با عید سعید غدیر و در ورستای رایکان همدان برگزار می شود.

مهدی چشمه قصابانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، از برنامه ریزی این تشکل برای ادامه اردو های جهادی گروه شهید مصطفوی همزمان باید عید سعید غدیر خبر داد و گفت: اردوی جهادی ما در حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزش و سلامت و بهداشت در 2 هفته برگزار می شود.

چشمه قصابانی با اشاره به اینکه اقدامات جهادی ما در روستای رایکان برگزار می شود، بیان کرد: عملیات تخریب و پی‎ ریزی خانه انجام شده و در اردوی جهادی بعدی روی چیدن دیوار کار می کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان بیان کرد: در بخش بهداشت و سلامت این روستا قرار شد که چند نفر پزشک و دندانپزشک در اردوی جهادی بعدی همراه ما باشند و سه روز مردم را ویزیت کنند.

وی ادامه داد: بسته کاملی از انواع دارو های مورد نیاز آماده شده که با توجه به تجویز و تشخیص پزشکان حاضر در اردو و نیاز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی گروه شهید مصطفوی همزمان با عید غدیر در روستای رایکان برگزار می شود

اردوی جهادی گروه شهید مصطفوی همزمان با عید غدیر در روستای رایکان برگزار می شود