مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 09:072022-06-26بين الملل

کاربران عراقی: «ترکیه باید ادب شود»


کاربران عراقی در شبکه اجتماعی «توییتر» در واکنش به دست داشتن سرویس اطلاعاتی ترکیه در حملات اخیر به شمال این کشور، هشتگ «ترکیه باید ادب شود» را ترند کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاربران عراقی، هشتگ  ترکیه باید ادب شود  را در فضای مجازی و شبکه توییتر ترند کردند.

این اتفاق بعد از آن افتاد که روز گذشته (شنبه) سخنگوی کتائب حزب الله عراق اعلام کرد عاملان حملات مداوم به شرکت اماراتی در شمال این کشور عناصر وابسته به سرویس اطلاعات ترکیه هستند.

طبق گزارش پایگاه خبری-تحلیلی المعلومه ، کاربران عراقی توییتر به دلیل اعتراض به تداوم و گسترش نیروهای ترکیه در داخل خاک عراق، از طریق زمین و هوا و ادامه حملات مکرر این کشور در داخل خاک این کشور ، هشتگ ترکیه باید ادب شود را به عنوان اولین هشتگ ترند کردند.

بعد از ظهر روز گذشته (شنبه) منابع خبری عراق از حمله راکتی به میدان گازی کورمور در سلیمانیه خبر داده بودند؛ میدانی که یک شرکت وابسته به امارات عربی متحده در آن فعالیت می کند.

این حمله راکتی به  تأسیسات شرکت اماراتی دانه غاز (Dana Gas) در چمچمال، برای سومین بار صورت می گرفت.

علاوه بر این، افراد مسلح ناشناسی دیروز در سومین حمله ظرف 72 ساعت، یک میدان چمنی در کنار یک سایت گاز در کورمور در سلیمانیه در شرق اقلیم کردستان عراق را بمبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران عراقی: «ترکیه باید ادب شود»

کاربران عراقی: «ترکیه باید ادب شود»