مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 14:572022-06-25فرهنگي

آمار فروش و تماشاگران برخی از تئاترها


آمار فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی ، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها اعلام شد.

- آمار فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها مشخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی ، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها اعلام شد.

نمایش پروین به کارگردانی حسین کیانی که از 8 خرداد ماه میزبان علاقه مندان در تالار اصلی تئاتر شهر بوده با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 100 هزار تومان ، تاکنون در مجموع 22 اجرا ( بااحتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) و میزبانی از 3 هزار و 396 تماشاگر، به فروشی معادل 226 میلیون 930 هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش اسب های انباری به کارگردانی رضا کرمی زاده که از روز اول خرداد ماه در تالار چهارسو با ظرفیت 132 تماشاگر و قیمت بلیت 60 هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع 26 اجرا ، 2 هزار و 459 تماشاگر ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل 107میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فروش و تماشاگران برخی از تئاترها

آمار فروش و تماشاگران برخی از تئاترها