مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 19:322022-05-28اجتماعي

اجرای طرح ملی بازدیدهای نظارتی بین استانی مراکز آموزش علمی کاربردی


طرح ملی بازدیدهای نظارتی بین استانی در مراکز آموزش علمی کاربردی اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدفتحیان سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه از اجرایی شدن طرح ملی بازدیدهای نظارتی بین استانی، به منظور دریافت آخرین اطلاعات مراکز آموزش علمی کاربردی در سراسر کشور خبر داد.

فتحیان در این زمینه اظهار داشت: این طرح با حمایت و مشارکت واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی و در یک بازه زمانی محدود ده روزه در اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد.

وی افزود: تمامی مراکز آموزش علمی کاربردی به لحاظ شاخص های نظارتی مهم ، مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفتند که اطلاعات دریافتی پس از پالایش و تحلیل به عنوان مبنایی برای آسیب شناسی و تشخیص نواقص و رفع مشکلات احتمالی در برخی از مراکز آموزشی و برنامه ریزی برای توسعه کمی و کیفی آن ها خواهد بود.

  سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: اطلاعات اخذ شده برای تصمیم سازی در رابطه با پذیرش دانشجو در تمامی مراکز آموزش علمی کاربردی در مهرماه سال جاری مورد استفاده قرار گرفته و تلاش داریم با بهره گیری از همه ارکان نظارتی دانشگاه در سطح کشور ، بتوانیم تحقق مناسب سیاست های زیرنظام علمی کاربردی کشور را در راستای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی بازدیدهای نظارتی بین استانی مراکز آموزش علمی کاربردی

اجرای طرح ملی بازدیدهای نظارتی بین استانی مراکز آموزش علمی کاربردی