مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:272022-05-28اقتصادي

واحدهای تولیدی دام و طیور 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت می کنند


دولت مصوبه تخصیص تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی دام و طیور کشور را برای اجرا ابلاغ کرد که طبق این مصوبه واحدهای تولیدی دام و طیور 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ترجیحی 10 درصد دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، هیأت وزیران بیست و پنجم اردیبهشت 1401،  با اختصاص تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی دام و طیور کشور با نرخ ترجیحی 10 درصد موافقت کرد.

بر این اساس و به منظور تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی دام و طیور کشور، مبلغ 200 هزار میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ترجیحی 10 درصد توسط بانک های عامل تعیین شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در اختیار این واحدها قرار می گیرد.

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات موضوع این تصویب نامه، حداکثر 9 ماه تعیین شده و سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است بازپرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات موضوع این مصوبه را تا نرخ مصوب شورای پول و اعتبار تضمین کند.

مصوبه مربوط به ورود و ترخیص خودروهای اهدایی به جمعیت هلال احمر اصلاح و ابلاغ شد همچنین هیأت وزیران در جلسه بیست و پنجم اردیبهشت 1401، به منظور تأمین نظر هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، با پیشنهاد معاونت حقوقی رییس جمهور مبنی بر اصلاح مصوبه مربوط به ورود و ترخیص چهار دستگاه خودروی اهدایی به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی دام و طیور 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت می کنند

واحدهای تولیدی دام و طیور 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت می کنند