مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 09:522022-05-28بين الملل

حماس: رژیم اشغالگر انگشت ندامت خواهد گزید


عضو دفتر سیاسی جنبش حماس هشدار داد که تل آویو در صورت هرگونه تعدی به حقوق فلسطینی ها برای جلب رضایت صهیونیست ها، انگشت ندامت خواهد گزید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صلاح البردویل عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس)، ضمن هشدار به رژیم موقت صهیونیستی در خصوص هرگونه تجاوز به مسجدالاقصی به بهانه راهپیمایی پرچم و تعدی به حقوق فلسطینی ها گفت: [رژیم] اشغالگر اگر تلاش کند که گله های شهرکنشینان خود را به هزینه مردم فلسطین، راضی کند، انگشهای پشیمانی را خواهد گزید .

وی پس از آن که محمد السنوار از فرماندهان ارشد قسام در برنامه ما خفی اعظم شبکه الجزیره از اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت در طول نبرد سیف القدس سال گذشته، رونمایی کرد طی پستی در فیسبوک در واکنش به این برنامه نوشت که ان شاء الله آن چه پیش می آید بزرگتر است و اگر اشغالگر برای ارضای گستاخی گله های شهرکنشینانش به  هزینه مردم ما سرش را در خاک فرو کند،تنها چند ساعت بعد از روز شنبه، با اخباری که روز یکشنبه برایش تدارک دیده شده، شوکه خواهد شد و انگشت ندامت خواهد گزید.

وی نوشت: فردا برای ناظرش نزدیک است.

آیا سپیده دمان نزدیک نیست؟ محمد السنوار از فرماندهان ارشد کتائب عز الدین القسام، در گفت وگو با الجزیره گفت که در طول جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی، اتاق امنیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: رژیم اشغالگر انگشت ندامت خواهد گزید

حماس: رژیم اشغالگر انگشت ندامت خواهد گزید