مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-27فناوري

اپ استور بومی روسیه هم از راه رسید


گروه اینترنتی روسی ویکی روز چهارشنبه یک فروشگاه اپلیکیشن خانگی راه اندازی کرد که جدیدترین اقدام در این کشور برای ایجاد مجموعه ای از خدمات دیجیتال داخلی برای جایگزینی رقبای غربی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ویکی که اغلب فیس بوک روسیه نامیده می شود، اعلام کرد نسخه بتا یا آزمایشی این فروشگاه با نام RuStore از چهارشنبه برای تمام کاربران گوشی ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید در دسترس خواهد بود.

اپل و گوگل دو فروشگاه بزرگ اپلیکیشن در جهان، در واکنش به جنگ روسیه در اوکراین، دسترسی کاربران روسی به خدمات خود را محدود کرده اند.

کرملین برای توسعه سریع جایگزین های دیجیتال داخلی به سرعت وارد عمل شده و کمپین چند ساله خود را برای اعمال کنترل بر فضای آنلاین تسریع کرده و در واکنش به رویکرد خصمانه شرکت های فناوری غربی دسترسی به اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و اخبار گوگل را محدود کرده است.

VK که بخشی از سهام آن متعلق به گازپروم مدیا است، خدمات آنلاین متنوعی از شبکه های اجتماعی گرفته تا خدمات تحویل غذا ارائه می دهد و به عنوان رهبر جامعه دیجیتال روسیه در رقابت برای جایگزینی خدمات غربی ظاهر شده است.

RuStore با حمایت وزارت توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه، و همچنین شرکت فناوری روسی یاندکس، بزرگترین وام دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپ استور بومی روسیه هم از راه رسید

اپ استور بومی روسیه هم از راه رسید