مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:172022-05-26اقتصادي

3 محور توافقی ایران و عمان در بخش نفت/ تشریح بسته های تشویقی وزارت نیرو


توافقات وزیر نفت با عمان، نشست هیأت های اقتصادی ایران و روسیه، تشریح بسته های تشویقی وزارت نیرو  و دیدار وزیر نیرو و نفت با معاون نخست وزیر آذربایجان از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سفر وزیر نفت به عمان و توافقات مشترک، نشست مشترک هیأت های اقتصادی ایران و روسیه، تشریح بسته های تشویقی وزارت نیرو برای صرفه جویی در مصرف برق و دیدار وزیر نیرو و وزیر نفت با معاون نخست وزیر آذربایجان از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی در هفته اخیر بود.

3 محور همکاری ایران و عمان در بخش انرژی مهمترین خبر حوزه نفت در این هفته، سفر وزیر نفت و هیأت همراه پیش از سفر ریاست جمهوری بود که منجر به انعقاد توافقاتی شد.

وزیر نفت در تشریح این توافقات گفت: به عنوان محور اول توافق شد برای توسعه فازهای بعدی میدان نفتی هنگام که تنها میدان مشترک دو کشور است کمیته ای فنی مشترک تشکیل شود تا در قالب کارگروهی مشترک و تیم مشترک، این میدان به صورت یکپارچه توسعه داده شود.

وزیر نفت صادرات خدمات فنی مهندسی در صنایع پایین دست و بالادست را محور دوم همکاری ها اعلام کرد و ادامه داد: تجارت و صادرات پتروشیمی و فرآورده های نفتی نیز محور سومی بود که مورد مذاکره قرار گرفت و توافق های خوبی روی آنها انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 محور توافقی ایران و عمان در بخش نفت/ تشریح بسته های تشویقی وزارت نیرو

3 محور توافقی ایران و عمان در بخش نفت/ تشریح بسته های تشویقی وزارت نیرو