مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 19:222022-05-26اقتصادي

پروژه های نیمه تمام آبرسانی بندرلنگه 370 میلیارد تومان اعتبار می خواهد


پروژه های نیمه تمام آبرسانی بندرلنگه 370 میلیارد تومان اعتبار می خواهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحمید حمزه پور عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های آبرسانی شهرستان بندرلنگه بیان داشت:برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها و بهره مندی روستاییان از آب پایدار 370 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی ادامه داد، با تزریق اعتبار 20 میلیارد تومانی 4 پروژه تا دهه فجر تکمیل و شش روستا با اجرای این پروژه ها از آب پایدار بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از دژگان و ناهنگ به عنوان دو مجتمع روستایی یاد کرد که نیازمند توجه ویژه در حوزه آبرسانی هستند تا آب مورد نیاز آنهاد به پایداری لازم برسد.

به دلیل نیاز آبی ناهنگ و شرایط حاکم بر آن، اولویت اول آبفا در بخش روستایی است که فاز اول آن هفته دولت وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد، این آبشیرینکن توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال احداث است که 10 روستا با جمعیت 670 خانوار را پوشش می دهد که امیدواریم در فاز اول بهره برداری آن، سه روستای ناهنگ، هیرو و جاوید از آب شرب پایدار بهره مند شوند.

مدیرعامل آبفا، آبرسانی به سایر روستاهای تحت پوشش این مجتمع را نیازمند اجرای 20 کیلومتر خط انتقال و پنج کیلومتر شبکه توزیع عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام آبرسانی بندرلنگه 370 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

پروژه های نیمه تمام آبرسانی بندرلنگه 370 میلیارد تومان اعتبار می خواهد