مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 12:122022-05-26اجتماعي

کلنگ زنی چند پروژه ورزشی برای دانش آموزی ابهری در طرح شهید سلیمانی


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سالن ورزشی، چمن مصنوعی و زمین ساحلی والیبال دانش آموزی شهرستان ابهر در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت محمدی مغانی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در آیین کلنگ زنی سالن ورزشی، چمن مصنوعی و زمین ساحلی والیبال دانش آموزی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این طرح یکی از طرح های کشوری بوده و سهمیه استان زنجان 14 چمن مصنوعی، 10 سالن ورزش و 10 زمین ساحلی است که یکی از سهمیه های سالن های ورزشی به آموزشگاه بهرامی شهر هیدج اختصاص یافته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: سرانه فضای ورزشی سرپوشیده و رو باز در استان 0.

28 مترمربع بوده که ما با میانگین استاندارد کشوری آن که یک مترمربع است فاصله زیادی داریم ولی امیدواریم با افتتاح این طرح ها به 38 سانتی متر رسیده و به میانگین کشوری نزدیک شود.

وی با اشاه به اینکه چندی قبل بخشی از اعتبارات این طرح که مبلغی بالغ بر 10 میلیارد ریال است تخصیص پیدا کرده و در حساب آموزشگاه واریز شده است، عنوان کرد: یک میلیارد و 500 میلیون ریال نیز برای چمن ورزشی و 750 میلیون ریال نیز برای زمین های ساحلی در نظر گرفته شده که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی چند پروژه ورزشی برای دانش آموزی ابهری در طرح شهید سلیمانی

کلنگ زنی چند پروژه ورزشی برای دانش آموزی ابهری در طرح شهید سلیمانی