مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 10:072022-05-26اجتماعي

گلخانه داران چهارمحال وبختیاری مراقب نوسانات دما باشند


مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صاحبان دامداری ها، مرغ داری ها، گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ با توجه نوسانات دما و رطوبت در چند روز آینده باید دما و رطوبت را کنترل کنند.

- ، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای، تا اوایل هفته آینده در سطح استان آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد به نسبت شدید، احتمال خیزش گرد و خاک محلی، در بعضی ساعات غبار، کاهش دید و کیفیت نسبی هوا پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: دامداری ها، مرغ داری ها، گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ با توجه نوسانات دما و رطوبت در چند روز آینده باید دما و رطوبت را کنترل کنند.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با توجه به وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید طی چند روز آینده سازه و پوشش گلخانه ای باید ترمیم و مستحکم شود.

چراغ پور عنوان کرد: با توجه به احتمال خیزش گرد و خاک باید شیلات داران پاکسازی و رعایت بهداشت عمومی آب استخرها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه از اول مهر ماه تا کنون میانگین وزنی بارش ها در استان 507 میلیمتر بوده است، اظهار کرد: بارش ها نسبت به بلند مدت 13 درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلخانه داران چهارمحال وبختیاری مراقب نوسانات دما باشند

گلخانه داران چهارمحال وبختیاری مراقب نوسانات دما باشند