مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-24دانش

طراحی و تولید پرینتر 3 بعدی در پردیس نوآوری و فناوری دانشگاه شیراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، در سفر معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری به دانشگاه شیراز، از پرینتر 3بعدی تولید مواد سرامیکی دوستدار محیط زیست، - پژوهشگران تیم استارت آپی ژئومارس دانشگاه شیراز موفق به طراحی و تولید پرینتر 3 بعدی تولید مواد سرامیکی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، در سفر معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری به دانشگاه شیراز، از پرینتر 3بعدی تولید مواد سرامیکی دوستدار محیط زیست، تولید شرکت استارت آپی مستقر در پردیس نوآوری و فناوری دانشگاه شیراز رونمایی شد.

پژوهشگران تیم استارت آپی ژئومارس که در مرحله ی شتابدهی هاب شیراز (شتاب دهنده ی مشترک دانشگاه شیراز و حرکت اول) قرار دارد، موفق به طراحی و تولید پرینتر 3بعدی تولید مواد سرامیکی شدند که محصول نهایی آن از جنس سرامیک دوستدار محیط زیست است.

خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در در بازدیدی که از پردیس فناوری و نوآوری دانشگاه شیراز داشت، از این تولید داخلی رونمایی کرد.

مصطفی شفیعی، مدیر بخش رباتیک و فنی تیم استارت آپی مستقر در پردیس فناوری و نوآوری دانشگاه شیراز، با توضیح اینکه تیم استارت آپی ژئومارس در دوره ی لبخند دوم هاب شیراز (سال 1400) موفق به جذب سرمایه ازسوی این شتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و تولید پرینتر 3 بعدی در پردیس نوآوری و فناوری دانشگاه شیراز

طراحی و تولید پرینتر 3 بعدی در پردیس نوآوری و فناوری دانشگاه شیراز