مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-24سياسي

بهره گیری از جوانان نباید صوری و شعاری باشد


همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر تشکل های اسلامی دانشگاهیان انقلابی لرستان بیانیه ای صادر و بر استفاده از ظرفیت جوانان برای رفع مشکلات تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، همزمان با سالروز إزادسازی خرمشهر تشکل های اسلامی دانشگاهیان انقلابی لرستان بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد؛  حضرت آیت الله خامنه ای: آزادی خرمشهر.

جنگ خونین و مستمری را که خبرهای آن در صدر اخبار جهان بود فراموش کرد.

در این مدت قهرمانی های ملت ما و شکل گیری نیروهای رزمنده ی ما، سر بر آوردن یک نیروهای جوان، انقلابی و تعیین کننده را در منطقه خبر می داد، و قدرتهای جهانی را از دست یافتن به هدفهای شومی که در حمله ی عراق به ایران جستجو می کردند به کلی مأیوس ساخت .

بی تردید سوم خرداد ماه 1361 که یادآور تاییدات و امدادهای الهی و حماسه آفرینی های فرزندان غیور انقلاب اسلامی ایران است، از ایام الله بوده و می تواند راهگشای مشکلات باشد.

ملّت ایران مقاومت را از دوران خونین شهر تا کنون تمرین کرده و هر دفعه با سلاح ایمان، تقوا و جهاد فرزندان وطن، خرمشهرهایی نو می آفریند.

 اکنون که سالگرد فتح خرمشهر مقارن با شهادت پاسدار انقلاب اسلامی، حسن صیاد خدایاری شده است، فراموش نمی کنیم نام عملیات آزادسازی خرمشهر، بیت المقدس بود و إن شاء الله مسیر مقاومت تا آزادسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از جوانان نباید صوری و شعاری باشد

بهره گیری از جوانان نباید صوری و شعاری باشد