مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:172022-05-24دانش

تغییرات فراخوان جذب مدرس علمی کاربردی تشریح شد/اعلام فراخوان جذب از خرداد


معاون آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی تغییرات فراخوان جذب مدرس علمی کاربردی را تشریح کرد.

- اصغر کشتکار معاون آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه روند جذب مدرس این دانشگاه در سال جاری تغییر عمده ای نکرده است، گفت: در پذیرش جدید تاکید بر آموزش های مهارتی است.

وی با بیان اینکه فراخوان جذب مدرس امسال در دو مرحله صورت می پذیرد، گفت: داوطلبان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی مدارکشان را در سامانه ای که معرفی می شود، آپلود می کنند، مدارک در کمیته های استانی بررسی و افراد دعوت به مصاحبه حضوری می شود.

معاون آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه ترکیب کمیته های ارزیابی مدارک داوطلبان تدریس در این دانشگاه تغییر می کند، گفت: در یک دوره بیشتر افرادی که در این کمیته ها حضور داشتند از دانشگاه نظری بودند و آشنایی چندانی با آموزش های مهارتی نداشتند، این ساختار باید تغییر می کرد.

وی با اشاره به تغییر فرم های ارزیابی، گفت: فرم های ارزیابی و فرم های مصاحبه در کمیته های ارزیابی نیز تغییر می کنند و کیفی تر می شوند، باید بررسی کنند که افراد چقدر نظام علمی کاربردی را می شناسند و با نظام مهارتی آشنا هستند،  دیگر دنبال مدرسان نظری نیستیم، جای فعالیت اساتید نظری علمی کاربرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات فراخوان جذب مدرس علمی کاربردی تشریح شد/اعلام فراخوان جذب از خرداد

تغییرات فراخوان جذب مدرس علمی کاربردی تشریح شد/اعلام فراخوان جذب از خرداد