مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 17:372022-05-22سياسي

قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز اصلاح شد


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از اصلاح قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

- مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزییات نشست عصر امروز (یکشنبه اول خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: طرح اصلاح قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز در دستور کار نشست امروز این کمیسیون قرار داشت؛ طراحان طرح پس از گذشت 3 سال از اجرای قانون ایراداتی را احصاء کردند و اکنون درصدد رفع آن ها برآمدند.

وی افزود: اصلاح بند(ت) ماده(32) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور مربوط به 3 درصد سهم مناطق نفت خیر از صادرات نفت خام و میعانات گازی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

   سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: انتخاب 2 نفر از اعضا جهت معرفی به صحن علنی با هدف انتخاب یک نفر برای عضویت در کمیته طرح های سرمایه گذاری موضوع ردیف 6 جدول تبصره 14 قانون بودجه سال 1401 ، دستور کار دیگر امروز کمیسیون بود که آقایان رمضانعلی سنگدوینی و عبدالعلی رحیمی مظفری برای معرفی به صحن انتخاب شدند.

وی گفت: در ردیف 6 جدول تبصره 14 به سرمایه گذاری بیشتر در حوزه گاز اشاره شده است اما قبل از اینکه این طرح های سرمایه گذاری بر روی میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز اصلاح شد

قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز اصلاح شد