مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 17:322022-05-22اجتماعي

14هزار کودک بازمانده از تحصیل در خوزستان وجود دارد


استاندار خوزستان با بیان اینکه 14 هزار کودک بازمانده از تحصیل در استان وجود دارد گفت: 40 درصد این تعداد معادل پنج هزار و 800 نفر دوباره جذب کلاس درس خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز صادق خلیلیان روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری در اهواز بیان کرد:برنامه ریزی شده تا کلاس های ویژه ای برای این دانش آموزان ایجاد شود تا دوباره به کلاس درس و ادامه تحصیل بازگردند.

وی گفت: در دوران کرونا دانش آموزان بیشتر به صورت مجازی آموزش می دیدند که دچار آسیب و  مشکلاتی در بخش آموزش شدند به همین دلیل برنامه ریزی شده  تا کلاس های جبرانی برای دانش آموزانی که در این دوران دچار افت تحصیلی شدند برگزار شود تا برای کلاس های حضوری در سال تحصیلی جدید آماده شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: برای تثبیت یادگیری دانش آموزانی که در دوران شیوع کرونا دچار افت تحصیلی شدند باید کلاس جبرانی برگزار شود و باید تلاش شود تا پوشش جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل گسترش یابد.

خلیلیان در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه رشته های فنی و حرفه ای در خوزستان بیان کرد: باید دانش آموزانی در رشته های فنی و حرفه ای پرورش یابند که در آینده با مهارتی که کسب کرده اند توانایی کار و ایجاد درآمد را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14هزار کودک بازمانده از تحصیل در خوزستان وجود دارد

14هزار کودک بازمانده از تحصیل در خوزستان وجود دارد