مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-22فرهنگي

نشان علمی دانشگاه تهران رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد مقیمی در آیین رونمایی از نشان علمی دانشگاه تهران که با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اساتید و چهره های علمی ماندگار در باغ موزه نگارستان تهران رونمایی شد، - رییس دانشگاه تهران از اعطای نشان علمی به چهره های ماندگار علمی کشور و تاسیس خانه چهره های ماندگار در دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد مقیمی در آیین رونمایی از نشان علمی دانشگاه تهران که با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اساتید و چهره های علمی ماندگار در باغ موزه نگارستان تهران رونمایی شد، اظهار کرد: برای اینکه برگزاری مراسم معرفی چهره های ماندگار از یک جایگاه علمی برخوردار باشد، نشانی را که هم جایگاه رسمی و هم جایگاه علمی داشته باشد، معرفی کردیم.

همچنین لازم بود که یک تربیون علمی و رسمی مسئولیت این کار را بر عهده بگیرد که برای این منظور پیشنهاد دادیم دانشگاه تهران متولی این کار باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: پیرو این مکاتبات به نظر رسید که در گام اول نشستی تحت عنوان هم اندیشی با حضور اساتید و چهره های ماندگار داشته باشیم تا از رهنمود های آن ها برای تدوین آیین نامه و ضوابط اجرایی مربوط به انتخاب چهره های ماندگار استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان علمی دانشگاه تهران رونمایی شد

نشان علمی دانشگاه تهران رونمایی شد