مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 22:422022-05-21سياسي

920 هوتگ در چابهار نیازمند ساماندهی و حصارکشی است


سرپرست فرمانداری ویژه چابهار گفت: 920 هوتگ چابهار در محدوده بخش های پُلان، پیرسهراب و مرکزی نیازمند ساماندهی و حصارکشی برای استفاده درست در زمینه توسعه کشاورزی است.

- به نقل از روابط عمومی فرمانداری چابهار، جواد سپاهی در جلسه ساماندهی هوتگ های شهرستان چابهار اظهار داشت: برای ساماندهی هوتگ ها (گودال های ذخیره آب) همه قشرهای مختلف مردم و مسؤولان ورود کنند تا حصارکشی لازم انجام شود و دیگر شاهد فوت بهترین فرزندان و مردم سرزمین مان نباشیم.

وی گفت: بخشداران، دهیاران، اعضای شورای اسلامی، معتمدان، روحانیان و سایر قشرهای مختلف مردم و نهادهایی نظیر هلال احمر به صورت جدی و با حساسیت پای کار باشند و دیگر پذیرفتنی نیست که مردم و به ویژه کودکان در هوتگ ها غرق شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه چابهار با اشاره به اینکه همه موظف هستند با دقت بیشتر و اطلاع رسانی به مردم و به ویژه دانش آموزان و قشرهای مختلف، با نصب تابلو و بنر مردم را از استفاده صحیح هوتگ ها آگاه کنند و علاوه بر این در تریبون های نماز جمعه نیز موارد لازم را به مردم منتقل کنند.

وی یکی از وظایف هلال احمر را آموزش و نجات مردم در جاهایی نظیر غرق شدن در هوتگ ها عنوان و خاطرنشان کرد: تسریع در ساماندهی هوتگ ها در شهرستان چابهار از ضرورت های مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

920 هوتگ در چابهار نیازمند ساماندهی و حصارکشی است

920 هوتگ در چابهار نیازمند ساماندهی و حصارکشی است