مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 22:272022-05-21سياسي

الخزعلی: چارچوب هماهنگی از حق خود در تشکیل فراکسیون بزرگتر کوتاه نخواهد آمد


دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق گفت که کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به «الاطار التنسیقی» (چارچوب هماهنگی) از حق شیعیان برای تشکیل فراکسیون بزرگتر کوتاه نخواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق تأکید کرد که رخدادهای حال حاضر در این کشور، درگیری و رقابت سیاسی است که مردم عراق هزینه آن را پرداخت می کنند.

شبکه خبری العهد به نقل از الخزعلی گزارش داد، مردم عراق با مشکلات واقعی روبرو هستند و به دولت نیاز دارند؛ لذا گروههای سیاسی باید به خاطر منافع ملت عراق امتیاز بدهند.

وی با بیان اینکه کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) امتیازات بسیاری داده و آماده است که امتیاز بیشتری بدهد، در عین حال گفت که این کمیته از حق شیعیان برای تشکیل فراکسیون بزرگتر کوتاه نخواهد آمد.

دبیر کل عصائب ضمن درخواست از فراکسیون صدر برای دادن امتیازهای واقعی، خاطر نشان کرد، کوتاه آمدن از مسئله تشکیل فراکسیون بزرگتر [در پارلمان عراق]، به معنای تضییع حقوق شیعیان است.

الخزعلی با اشاره به اینکه مشکلی درباره تشکیل دولت حداکثری وجود ندارد، تأکید کرد: [مقتدی] الصدر با وجود حضور افراد فاسد و فرقه گرا، از کُردها و اهل تسنن [در تشکیل کابینه] استقبال می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الخزعلی: چارچوب هماهنگی از حق خود در تشکیل فراکسیون بزرگتر کوتاه نخواهد آمد

الخزعلی: چارچوب هماهنگی از حق خود در تشکیل فراکسیون بزرگتر کوتاه نخواهد آمد