مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-21اجتماعي

نفوذ گرد و خاک به نقاط مختلف کشور


سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب های احتمالی، اجتناب از قرار گرفتن در فضای باز برای تمام گروه ها به ویژه برای افراد آسیب پذیر،استحکام سازه های موقت مانند تابلوهای تبلیغاتی و غیره، - خودداری از پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره  را توصیه می کند.

سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید تا بسیار شدید در برخی استان ها نسبت به خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و شعاع دید همچنین افزایش ارتفاع موج تا 2.

5 متر در خلیج فارس هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ با اشاره به نفوذ گرد و خاک و وزش باد شدید تا بسیار شدید از خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و شعاع دید از شنبه (31 اردیبهشت) تا سه شنبه (3خرداد) هشدار داد.

این شرایط جوی روزشنبه در ایلام، کرمانشاه، خوزستان، سمنان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، تهران، البرز، قم، بوشهر، شرق کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، لرستان، اصفهان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و یکشنبه در شرق کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خراسان جنوبی، ایلام، خوزستان، شمال شرق اصفهان مورد انتظار است.

روز دوشنبه نیز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، همدان، لرستان، مرکزی، زنجان، ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ گرد و خاک به نقاط مختلف کشور

نفوذ گرد و خاک به نقاط مختلف کشور