مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-21اقتصادي

افزایش قیمت گوشت گوساله به 250 هزار تومان


علی اصغر ملکی با اشاره به کاهشی شدن قیمت گوشت گوسفند نسبت به هفته پیش، گفت: قیمت گوشت گوسفند نسبت به گوشت گوساله کمتر است، بطوریکه گوشت گوساله کیلویی 240 تا 250 هزار تومان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی گفت: خشکسالی میزان مراتع را کاهش داده است از این رو دامدار ناچار است که به دام خوراک دستی بدهد و از آنجایی که قیمت نهاده دولتی کیلویی 11 هزار و 700 تومان شده است پس طبیعی است که قیمت دام زنده و به تبع گوشت بالا برود.

افزایش قیمت گوشت در بازار باعث شده است که میزان مصرف آن کاهشی شود.

تولیدکنندگان دام علت افزایش قیمت گوشت را به مافیا گوشت نسبت می دهند، اما از سوی دیگر فروشندگان بر این باورند که افزایش نرخ دام زنده باعث بالا رفتن قیمت گوشت در بازار شده است.

علی اصغر ملکی با اشاره به کاهشی شدن قیمت گوشت گوسفند نسبت به هفته پیش، گفت: قیمت گوشت گوسفند نسبت به هفته گذشته 10 تا 15 هزار تومان روند کاهشی به خود گرفته است.

قیمت گوشت گوسفند نسبت به گوشت گوساله کمتر است، بطوریکه گوشت گوساله کیلویی 240 تا 250 هزار تومان است، اما گوشت گوسفند کیلویی 195 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

به گفته این فعال صنفی؛ واحد های صنفی گوشت گوسفند را کیلویی 175 هزار تومان خریداری و با احتساب سود 10 درصد کیلویی 195 هزار تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت گوشت گوساله به 250 هزار تومان

افزایش قیمت گوشت گوساله به 250 هزار تومان