مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-21سياسي

آیت الله سعیدی: پیروزی انقلاب را مدیون یک جریان خاص نیستیم


امام جمعه قم با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب را مدیون یک جریان خاص نیستیم، گفت: دشمن همچنان برای ایجاد تفرقه میان وحدت و شیعه درحال تلاش است و در این شرایط لجاجت و دامن زدن به تفاوت ها درست نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار جمعی از اساتید و مربیان خواهر دانشگاه ها و حوزه های علمیه استان کردستان که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: منطقه ای که شما در آن هستید منطقه حساس و مهمی از نظر مذهب و برداشت های متفاوت از قرآن و سنت است.

وی با اشاره به نقش اقوام و مذاهب مختلف در تشکیل جمهوری اسلامی ایران، و فداکاری آنها برای تحقق اهداف و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی گفت: در کردستان دشمن خیلی کار کرد تا بتواند صف های به هم پیوسته مسلمانان را در برابر هم قرار دهد ولی امام خمینی(ره) بر اساس آنچه از مکتب اهل بیت(ع) آموخته بودند طوری مدیریت کردند که اتحاد و انسجام مردم حفظ شود.

تولیت آستان مقدس فاطمی با بیان اینکه ما پیروزی انقلاب را مدیون یک جریان خاص نیستیم، افزود: اگر این جور بود بعضی از نقاط کشور می توانستند بر اساس مذهب خودشان راه دیگری را بروند و مسیر دیگری را طی کنند ولی این کار را نکردند و هم پیمان و همراه شدند و این نهضت را به پیروزی رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: پیروزی انقلاب را مدیون یک جریان خاص نیستیم

آیت الله سعیدی: پیروزی انقلاب را مدیون یک جریان خاص نیستیم