مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-21سياسي

سردیس شهید سلیمانی در فرودگاه کرمان رونمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مجتبی اسدی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نبل، الزهراء، حلب، بوکمال و.

خرمشهرهای دیگری هستند که به واسطه یاری رساندن خداوند متعال و با درایت شهید سلیمانی آزاد شدند و به فرموده رهبر معظم انقلاب خرمشهرها در پیش است خرمشهرهایی که نه در عرصه نظامی بلکه در عرصه های مختلفی مانند فرهنگ و هنر باید به دست توانمند جوانان ما فتح شوند.

وی گفت: یکی از خواسته های رهبر معظم انقلاب ترویج و تبیین مکتب شهید سلیمانی بوده و بی شک استفاده از زبان هنر بهترین و ماندگارترین روش در تبیین این مکتب است.

رییس حوزه هنری کرمان با اشاره به مأموریت ویژه حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان در پرداختن هنری به مکتب شهید سلیمانی تصریح کرد: سردیس شهید سلیمانی که به سفارش حوزه هنری  توسط یکی از متبحرترین مجسمه سازان ایران یعنی استاد نادر قشقایی ساخته شده است و هم زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در فرودگاه کرمان رونمایی می شود.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: برای جانمایی سردیس شهید سلیمانی چندین پیشنهاد بود، مطالعات میدانی بسیاری در نقاط مختلفی از شهر کرمان انجام شد و در نهایت به دلیل اینکه رفت و آمد میهمانان ملی و بین المللی بیشتر از فرودگاه کرمان انجام می شود، بر آن شدیم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردیس شهید سلیمانی در فرودگاه کرمان رونمایی می شود

سردیس شهید سلیمانی در فرودگاه کرمان رونمایی می شود