مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 21:122022-05-19سياسي

تکمیل 25 سد معیشتی اردبیل در دستور کار باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تکمیل 25 سد معیشتی استان اردبیل که نیمه تمام رها شده باید در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی شامگاه امروز در دیدار با معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: تکمیل 25 سد معیشتی استان اردبیل که نیمه تمام رها شده به اندازه پایاب سد خدا آفرین مهم است، که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اتخاذ شیوه های جدید و نوین علمی را برای تولید و مصرف بهینه آب ضروری دانست و افزود: اتخاذ شیوه های جدید و نوین علمی برای تولید و مصرف بهینه آب قطعا می تواند کارساز باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: با تمکن از آب نسبتاً شور که تمام شهرک صنعتی را فرا گرفته نباید آب شرب در صنعت شهرک و خارج شهرک مورد استفاده قرار بگیرد .

آیت الله عاملی ضمن تاکید بر لزوم اعمال حاکمیت توسط وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: درآمدهای قابل توجهی بدنبال تبدیل مرتع به زراعت نصیب افراد می شود که ضروری است در این تبدیل ها اختصاص بخشی از زمین به کشت کالاهای استراتژیک شرط باشد.

وی اضافه کرد: در این راستا شایسته است وزارت جهاد کشاورزی با اعمال حاکمیت و تدابیر لازم در جهت حفظ استقلال و عزت کشور نسبت به افزایش تولید کالاهای استراتژیک اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 25 سد معیشتی اردبیل در دستور کار باشد

تکمیل 25 سد معیشتی اردبیل در دستور کار باشد