مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-19سياسي

باید اعتماد مردم به دستگاه ها را برگردانیم


رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: سیاه نمایی ها زیاد است و بخشی از آن ممکن است، واقعیت داشته باشد و ما باید تلاش مضاعف داشته باشیم اعتماد را به همه دستگاه ها برگردانیم زیرا از قوه مجریه در سال های گذشته آسیب زیادی در این زمینه دیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز آیین تکریم یدالله موحد رییس کل سابق دادگستری استان کرمان در محل تالار برق با حضور حجت الاسلام مصدق معاون اول قوه قضاییه و جمعی از مدیران کشوری و استانی و نمایندگان مردم استان در مجلس برگزار و همچنین حجت الاسلام حمیدی به عنوان رییس کل جدید معرفی شد.

در این آیین معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان اظهار داشت: بر اساس آموزه های دین اسلام، مسؤولیت ها در نظام جمهوری اسلامی یک امانت است و این مهم در نظام قضایی در تجلی عدالت همه جانبه و احساس امنیت و عدالت نمود پیدا کرده است.

مهدی بخشی ابراز کرد: مدیریت دستگاه قضایی در استان کرمان طی سال های گذشته به دست حقوقدانی ولایتمدار، جانباز، برادر شهید و مردمی اداره شد و توسعه فضاهای اداری و قضایی، توسعه نیروی انسانی، جذب قضات بومی، حمایت از طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری ازجمله اقدامات یدالله موحد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اعتماد مردم به دستگاه ها را برگردانیم

باید اعتماد مردم به دستگاه ها را برگردانیم