مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-18بين الملل

سناتور روس: اروپا می داند که اوکراین شکست خورده است


سناتور ارشد روسی تحلیل کرد که اجبار کی یف به صادرات غلات به این معنی است که اتحادیه اروپا به شکست اوکراین متقاعد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سناتور اُلگا کِویتیدی سناتور ارشد شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) گفت که اتحادیه اروپا هم اکنون می داند که اوکراین در جنگ شکست خورده است.

کویتیدی که پیشتر از مقامات دولت اوکراین در شبه جزیره کریمه بود و بعد از الحاق آن به روسیه به مجلس سنای این کشور راه پیدا کرد، توضیح داد: صادرات غلات اوکراینی از یک مرکز ذخیره سازی در بندر اودسا تحت فشار اتحادیه اروپا نشان می دهد که اروپا به شکست اوکراین متقاعد شده است .

وی در مصاحبه با شبکه ریانووستی ، اظهار داشت: بارگیری شبانه روزی و عجولانه غلات و غذای اوکراینی که در بندر دریایی اودسا که به مرکز توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی اوکراین تبدیل شده، گویای همه چیز است .

این سناتور ارشد روس که در شاخه اجرایی کریمه در مجلس سنای روسیه فعال است، تاکید کرد: اتحادیه اروپا دیگر به پیروزی اوکراین اعتقاد ندارد و متوجه شده است که روسیه از حرکات تاکتیکی استفاده می کند که آنها درک نمی کنند .

کویتیدی ادامه داد: اتحادیه اروپا به دنبال صادرات غلات اوکراینی در اسرع وقت است، زیرا ممکن است این بنادر برای آنها غیرقابل دسترس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور روس: اروپا می داند که اوکراین شکست خورده است

سناتور روس: اروپا می داند که اوکراین شکست خورده است