مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 04:372022-05-18بين الملل

ملت فلسطین اجازه یهودی سازی مسجدالاقصی را نخواهند داد


رییس جنبش حماس در خارج فلسطین تاکید کرد که مسجدالاقصی یک مکان دینی کاملا اسلامی است و ملت فلسطین اجازه یهودی سازی آن را نخواهند داد.

- به نقل از فلسطین الیوم، خالد مشعل رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج گفت که ملت فلسطین اجازه یهودی سازی مسجدالاقصی یا تقسیم و تخریب آن و هرگونه اعمال حاکمیت دینی و سیاسی از سوی اشغالگران را نخواهد داد.

خالد مشعل در گفتگو با الاقصی گفت: طرح های صهیونیست ها همچنان پابرجاست و به ملت عظیم فلسطین هشدار می دهم که نبرد هنوز تمام نشده است و انتظار می رود صهیونیست ها در مناسبت های آینده باز هم به مسجدالاقصی یورش ببرند.

وی تاکید کرد: دشمن چنین فکر می کرد که ممانعت از تمام اشکال مقاومت مسلحانه در کرانه باختری زمینه را برای ادامه شهرک سازی و بلعیدن اراضی و سیطره بر مسجدالاقصی مهیا خواهد کرد.

مشعل تصریح کرد: دشمن در مرحله گذشته می خواست با طرح تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی حاکمیت دینی بر این مکان را در اختیار بگیرد.

وی افزود: اصطلاحی که اشغالگران ترویج داده و برخی از سیاستمداران اروپایی درباره آزادی دسترسی به اماکن عبادتی از آن استفاده می کنند اصطلاحی گمراه کننده است چرا که مسجدالاقصی یک مکان دینی کاملاً اسلامی است و صهیونیست ها حقی در آن ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت فلسطین اجازه یهودی سازی مسجدالاقصی را نخواهند داد

ملت فلسطین اجازه یهودی سازی مسجدالاقصی را نخواهند داد